Субота, 28.06.2025, 08:56
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт вчителя математики

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли з виховної роботи

До Дня Валентина
12.02.2016, 16:59

Сценарій конкурсної програми на День святого Валентина для старших класів

 «Сила двох сердець»

Мета: формувати вміння працювати в парах, прявляти артистичні данні, зрозуміти протилежний пол.

Обладнання: презентація, фонограми (для танка та пісні), весела музика для конкурсу,  яблуко, хустки, картки з завданнями, пласмасові бутилки з водою, серця з віршами.                                                                                                         

Так як програма свята конкурсна, вам знадобиться вибрати компетентне журі. На сцену виходять Ведучий і Ведуча.

Розпочати з презентації про кохання

Ведучий.  Здрастуйте, дорогі друзі. Сьогодні ми святкуємо одне з найбільш чудових свят. Причому святкують його у всьому світі, у багатьох країнах. Нічого дивного в цьому немає, адже День Святого Валентина - свято закоханих, свято кохання, а любов існує скрізь і всюди, в найвіддаленіших куточках земної кулі.

Ведуча. Вірно. Для любові переборні і простір, і час. Любов підкорює міста і гори. Кохання, як висловився поет, всі віки покірні. Так що є на світі прекрасніше любові? Тільки любов. А чи знаєте ви, з чого почалося святкування Дня Святого Валентина?

Ведуча. Кожна з пар отримає нині почесний титул. Розподілити їх доручено шановному журі:____________________________________________________________________ 

Ведучий. Шановні учасники, сьогодні вам належить пройти через ряд випробувань, по закінченю яких з усіх гідних учасників буде обрана пара-переможець. І цікаво те, що учасники пар будуть обрані шляхом жеребкування. Зараз ми пропонуємо всім учасникам витягнути з капелюха картку з символами. Ті, хто вибрав жетони з однаковими символами, і будуть становити пару.
Проводиться жеребкування. (2 копелюха)

Ведуча: Отже, вітаємо наші пари:
Пара № 1_______________ _______________
Пара № 2 _______________ _______________
Пара № 3 ________________ ______________
Пара № 4 ________________ ______________
Пара № 5 _________________ ______________
Пара № 6 _________________ ______________
Ведучий:  Наші романтичні пари готові до першого конкурсу

“Любов з першого погляду”.
Умови конкурсу: станьте навпроти один доного. Уважно подивіться один на одного. А тепер поверніться спинами. Ведучий ставить запитання:
Конкурс 1 Якого кольору очі в …? (2)
Якого кольору сорочка? (д)
Чи є годинник на руці? (д)
Якого кольору волосся? (2)
Яка зачіска? (2)
Чи є каблучка, сережки в дівчини? (х)
Ведуча: Наступний конкурс “Ти без мене – не ти, я без тебе – не я!”. Сьогодні ми з вами допоможемо з’єднатися роз’єднаним половинкам, які знає увесь світ.
Суть цього конкурсу полягає в тому, що ви повинні об”єднати імена в пари, відомі своєю любов”ю всьому світові. Конкурс 2

Ведучий: Покі пари виконують завдання у нас рекламна пауза танок про кохання.

Виконує хореографічний ансамбль «Зорепад» (Танок __________________)

Ведуча: Слово жюрі про результати двох попередніх конкурсів. Наступний конкурс для хлопців.

Умови конкурсу прості. Ось стілець. На нього я кладу ось це яблуко, що нагадує формою серце. А хлопці повинні знайти це яблуко. Правда, щоб перевірити, чи не бояться вони темряви, доведеться зав'язати їм очі. Можете орієнтуватися по яблучного запаху, а можете і підказок із залу.

Шановні глядачі, щоб допомогти нашим учасникам орієнтуватися в непроглядном мороці, можете направляти їх словами «гаряче», «тепліше», «холодно», «холодніше». Інші підказки, типу «вліво», «вправо» не приймаються, і якщо такі прозвучать, учасник може бути оштрафований. Хто швидше впорається із завданням, той і стане переможцем.

Конкурс 3 На стілець кладуть яблуко. Всім п'ятьом хлопцям спочатку дають можливість запам'ятати, де знаходиться стілець, потім зав'язують їм очі і розводять по різних кутках сцени, пропонуючи при цьому ще й повернутися кілька разів навколо своєї осі. Задача проста - знайти зворотний шлях до стільця і добути яблуко. (Увага! Якщо сцена висока, будьте уважні, слідкуйте за тим, щоб ніхто з учасників не заподіяв собі шкоду і не завдав травму іншим). Переможцю вручається яблуко.

Ведучий. А тепер приблизно та ж доля чекає наших учасниць. Кажуть, жінки навіть з зав'язаними очима знайдуть дорогу до домашнього вогнища, тому що відчувають його тепло серцем.

Ось це ми зараз і перевіримо. Відразу попереджаю, дівчата, буде непросто, тому що шлях до вашого домашнього вогнища буде сповнений перешкод, які ви повинні будете акуратно обійти.

На сцену в довільному порядку ставляться пластикові пляшки, приблизно на чверть наповнені водою (для тяжкості та стійкості). Пляшок повинно бути досить багато, щоб пройти між ними було не просто. Завдання кожної з дівчат з зав'язаними очима пройти з одного краю сцени до іншої, не випустивши жодної пляшки. Руками, природно, допомагати собі не можна, але можна намагатися по ходу просування акуратно чіпати пляшки ногою, щоб виявити, де вони стоять.

Конкурс 4 «Смугу перешкод» дівчата проходять по одній. Журі враховує, скільки пляшок було повалено, а також час проходження. На основі цього і визначається переможниця. Відповідно, вона становить чергову пару з переможцем конкурсу для хлопчиків.

 Ведуча. Слово для оголошення результатів надається жюрі. Конкурс «Подарунок»

Хлопці ви, як справжній джентльмен, обов'язково повинні піднести своїй дамі подарунок. Але від краси своєї подруги у вас відібрало мову, і тому вам належить пояснити їй, що ви хочете подарувати, використовуючи лише жести. А що саме ви будете дарувати, вирішить жереб. Конкурс «Подарунок»
Учасники тягнуть з капелюха жереб.

Конкурс 5 Пилесос, електрочайник, мультіварка, куханий комбаїн, соковижималка, електропіч.

Ведучий. Покі нащі джентльмени готують показати свої подарунки, ми з вами послухаємо пісню про кохання у виконанні учениці ________________________
 Ведуча. Запрошуємо до виконання завдань наних хлопців. І першим буде показувати ________________________. Поривітаємо його. Наступний ________. Поривітаємо його. Ще один учасник_____________. Поривітаємо його. Четвертий __________. Поривітаємо його. Наступний__________________. Поривітаємо його. Останній ___________________. Поривітаємо його.

 Конкурсанти показують свої подарунки кожний своїй дівчині, а вона повинна вгадати що це за подарунок.

Ведуча. Просимо шановне жюрі підвести підсумок за цей конкурс.

Ведучий. Всім відома поговірка "ЗНАННЯ - СИЛА". Перевіримо наскілтки учасниці знають про суто чоловічи уподабання. Зараз  всім учасникам задаються "жіночі" і "чоловічі" питання. Бал заробляє пара, котра відповідає першою. Спочатку на питання відповідають дівчата, потім - юнаки. Конкурс 6
Питання (для прикладу) для дівчат:
Ведуча.  Питання для молодих людей:
Ведуча. Отже, послухаємо наше шановне журі ...
Ведучий. А тепер ми пропонуємо парам на якийсь час всім стати кулінарами. Конкурс «Кулінарний». Я буду називати парам по черзі назви продуктів, а ви повинні швидко визначити, до якого виду вони належать (м'ясо, птиця, риба, напій, овоч, фрукт і т.д.). Конкурс 7.  Слово жюрі

Ведучий. Всі наші хлопчики вміють добре бігати? А всі _____ дівчат добре танцюють? Ну, тоді побігаємо і потанцюємо! Кснкурс цей назвемо «Танець зі стільцями». Конкурс 8.  Ведуча. В житті не все буває просто. Буває таке, що захочуть _______ людей посидіти на стільчиках, а стільчиків-то всього чотири. Як бути?

Ведучий. Буває гірше. Захочуть ______ дівчат зустрітися з п'ятьма хлопцями, а їх... четверо. Як бути в такому випадку?

Ведуча. Значить, як ти вже сказав, треба бігати й танцювати.

(На сцену ставляться чотири стільці спинками один до одного, щоб всі чотири дивилися в різні боки).

Ведучий. Хлопчики, сідайте.

Природно, юнаки будуть обурені: «Як «сідати»?! Адже нас _____, а стільців _____

А ми зараз з'ясуємо, хто з вас зайвий.

Звучить запальна музика. Юнаки починають бігати по сцені навколо стільців. Їх завдання: в той момент, коли музика стихне, встигнути зайняти один з _____ стільців. Так як учасників п'ятеро, один виявляється невдахою.

Ведуча. Хлопчики залишаються сидіти на зайнятих стільцях. В гру включаються дівчинки. Ваше завдання протанцювати під музику навколо стільців, а потім, коли музика закінчиться, зайняти один з них - природно, разом з хлопчиком. Але пам'ятайте, одна з вас виявиться зайвою.

Звучить музика, дівчатка танцюють і в той момент, коли музика стихає, сідають на коліна хлопчикам. Одна залишається не у справ. Ведучий піднімає юнаків і дівчат і прибирає один стілець.

Ведучий. А тепер знову хлопчики. Побігли-побігли! Вас чекає прекрасна принцеса!

Юнаки знову біжать навколо стільців, сідають, в результаті ще один вибуває.

Ведуча.

Дівчата, ваш вихід. Танцюйте як можна краще, це теж оцінюється.

Дівчата знову танцюють, сідають, одна вибуває. Ведучий забирає черговий стілець. Тепер стільців два, а троє юнаків. Все повторюється, і один з них вибуває. Потім знову вступають дівчини, сідають на коліна юнакам, але одна не встигає і вибуває. Дівчат залишається теж двоє. Прибирається ще один стілець. З'ясовується, хто ж із хлопців виявиться найспритнішим і встигне сісти на єдиний стілець. Навколо нього танцюють дві дівчини, і одна з них встигає сісти йому на коліна.

Ведучий. Увага, друзі! Перед вами  чергова пара (або дві пари) мереможців сьогоднішнього вечора! Так, пустували... Показали унікальні можливості своїх вестибулярних апаратів...

Ведуча. Дякуємо нашим конкурсантам за участь в програмі, глядачам за підтримку та гарний настрій. Наше свято добігає кінця. Дамо журі час підготуватися до оголоження переможців. А ми з вами слухаємо пісню про кохання. ____________________(пісня)

Ведучий. Журі виконала свою нелегку роботу по визначенню пари-переможця. І зараз оголошує результат.

Звучить радісна мелодія. 
Журі: Переможцями стали: 
Номiнації
1. Валентин i Валентина.___________________________________________________
2. Мiс нiжнiсть та мiстер мужнiсть.___________________________________________
3. Мiс романтичнiсть, мiстер впевне __________________________________________

4. Мiс та мiстер талановитiсть._______________________________________________
5. Мiс та мiстер поетичнiсть._________________________________________________
6. Мiс та мiстер кмiтливiсть. ________________________________________________

Ведучий. Ось і завершився наш чудовий конкурс, присвячений прекрасного свята закоханих - Дня Святого Валентина.

Ведуча. Не втрачайте день, коли можна передати свої почуття, свої зізнання коханій людині, і просто тим людям, які люблять вас більше, ніж хто-небудь. Природно, ви вже здогадалися, що мова йде про наших батьків, мам, тат, дідусів, бабусь, сестренках, братишках. 14 лютого - це день, коли можна не соромлячись висловити свою любов до самого близькій людині.

Ведучий. Нехай у вашому житті, тим більше що вона тільки-тільки починається, буде якомога більше любові. Адже любов - це та сила, яка рухає світом і людиною.

Ведуча. А ми прощаємося з вами. До нових зустрічей!

Додаток Конкурси

2 конкурс: Адам, Цезар,  Джульєтта, Принц Чарльз, Наполеон, Кай, Рет Батлер, Грей, Гамлет, Онєгін, Наталка, Е.Еглесіас, Ярославна, Лукаш, Дон Кіхот, Марічка, Сергій Мержинський, Тарас, Руслан.

Клеопатра, Єва, Жозефіна, Ромео, Герда, Леді Діана, Офелія, Скарлет О’Хара, Тетяна, Асоль, Курнікова, Дульцінея, Петро, княз Ігор, Людмила, Мавка,  Іванко, Леся Українка, Оксана.

5 конкурс: Пилесос, електрочайник, мультіварка, куханий комбаїн, соковижималка, електропіч.

6 конкур

 Питання для дівчат:

  1. Складовою частиною чого є карбюратор? (Мотора)
    2. Капот на автомобілі розташовується спереду або ззаду? (Спереду)
    3. В якому напрямку при роботі пилкою прикладається сила: до себе чи від себе? (Від себе)
    4. Брати Буре грають у футбол або в хокей? (У хокей)
    5. Де проходив чемпіонат світу з футболу в 2002 році? (В Японії)
    6. Продукція якої фірми має емблему у формі "галочки"? (Nike)

Питання для молодих людей:
1. При затягання нитки в голку, що повинно бути нерухомо: голка або нитка? (Голка)
2. Що таке мелірування? (Фарбування окремих прядок волосся)
3. Чи кладуть дріжджі в пісочне тісто? (Ні)
4. Для чого жінці може знадобитися ацетон? (Для змивання лаку з нігтів)
5. Чи потрібно змивати фарбу для волосся після їх фарбування? (Так)
6. Як називається невелика сумочка, в якій зберігаються предмети, необхідні для макіяжу? (Косметичка)

Конкурс 7
1. Артишок (овоч)
2. Сазан (риба)
3. Фісташки (горіхи)
4. Брусниця (ягода)
5. Хурма (фрукт)
6. Бички (риба)
7. Вишня (ягода)
8. Кавун (ягода)
9. Кокос (горіх)
10. Ківі (фрукт)
11. Квас (напій)
12. Лохина (ягода)
13. Пастернак (овоч)
14. Диня (овоч)
15. Кефаль (риба)
16. Петрушка (овоч)
17. Чеддер (сир)
18. Кольрабі (овоч)
19. Рис (крупа)
20. Кумис (напій)
21. Рябчик (птах)

Відповіді

Конкурс 2 Адам–Єва
Цезар-Клеопатра
Ромео-Джульєтта
Леді Діана-Принц Чарльз
Наполеон-Жозефіна
Герда-Кай
Рет Батлер-Скарлетт О`Хара
Ассоль- Грей
Гамлет-Офелія
Тетяна- Онєгін
Наталка-Петро
Курнікова-Е.Еглесіас
Ярославна–князь Ігор.
Мавка–Лукаш.
Людмила–Руслан.
Дульцінея–Дон Кіхот.
Марічка–Іванко.
Леся Українка–Сергій Мержинський.
Оксана–Тарас.

Джерело

1. http://ped-kopilka.com.ua/shkolnye-prazdniki/den-svjatogo-valentina/den-svjatogo-valentina-scenari-dlja-starsheklasnikov.html

2.  http://szenki.in.ua/index.php/scenarii/sv-val/152-rozvazhalnyi-vechir-konkurs-do-dnia-zakokhanykh-dlia-starshoklasnykiv

3.  http://szenki.in.ua/index.php/scenarii/sv-val/708-pid-znakom-kupidona

 


 

Категорія: Мої файли з виховної роботи | Додав: кіра
Переглядів: 143 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar