Каталог файлів
Головна » Файли » Мої файли з математики |
31.03.2016, 08:38 | |
Виступ на тему: Використання хмарних технологій у професійній діяльності вчителів математиків. Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) призвів до того, що сучасному педагогу вже недостатньо мати професійні компетентності, що спрямовані на використання традиційних технологій навчання, а необхідно знати й оптимально використовувати можливості Інтернету для професійної діяльності, орієнтуватися в педагогічних мережних співтовариствах, розумітися в інноваційних педагогічних технологіях дистанційного навчання, уміти навчати свого предмета за допомогою різних засобів для комунікації і співпраці, зокрема користуватися хмарними технологіями. [1] Давайте розглянемо їх у загальному та у конкретному застосуванні. І почнемо із теоретичного визначення. Хмарні інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) – це мережні ІКТ, що передбачають централізоване (серверне) мережне зберігання та опрацювання даних (виконання програм), за якого користувач виступає клієнтом (користувачем послуги), а “хмара” сервером (постачальником послуги). [3] Розглянемо пріоритети хмарних технологій. Переваги хмарних технологій:
Застосування хмарних технологій при викладанні математики стимулює професійний ріст вчителя, спонукає шукати нові форми і методи навчання, допомагає краще оцінити здібності і знання дитини. [4] Хочу навести приклади використання хмарних технологій у школі:
Найпоширеніші сервіси:
Ці технології не можливі без використання нових мобільних пристроїв. Тому для мобільністі навчання та застосування хмарних (ІКТ) технологій можна використовувати: · ноутбуки, · нетбуки, · електронні книжки, · планшети, · смартфони, · кишенькові персональні комп’ютери, · мобільні телефони та ін. Ефективне використання мобільних пристроїв педагогами можливе за умови ефективного застосування ними, так би мовити, хмарних технологій, які набувають своєї популярності протягом останніх років. [1] У світі останніх реформ у навчанні середньої школи, яка пропонує європейське бачення навчання «Тепер не учня вчать, а він сам навчається!» учень сам може навчатися математики он-лайн - Академія хана - https://uk.khanacademy.org/, тренажер Все 10 - http://vse10.ru/, Математика для школи - http://formula.co.ua/, Вивчення математики онлайн - http://ua.onlinemschool.com/, Вивчаємо математику - http://testmath.com.ua/ тощо). . [4] Але на мою думку треба поєднанувати хмарні сервісіні та системні управління навчанням. Ми можемо користуватися електронними засобами навчального призначення, ліцензованого п/з: · Математика, 5-6 клас, Рівне · Алгебра, 7-9 клас, Херсон · Геометрія, 7, 8, 9, 10,11 Київ, “Мальва” · Алгебра 10,11, Київ, “Розумники” · Програмне забезпечення для сенсорної дошки тощо [3] Також мені подобається основні класи програмних засобів комп’ютерної математики (класифіковано Ю.В.Триусом) · системи для чисельних розрахунків (програми-калькулятори); · системи для статистичних обчислень · матричні системи · табличні процесори (Mіcrosoft Excel, VіsіCalc, SuperCalc, OmnіCalc, Lotus 1-2-3, Quattro Pro); · спеціалізовані програми і пакети (Advanced Grapher, Gran1, Gran-3D, Axum, Dynamіc Solver, Electronіcs WorkBench, Grapher, MathPlot, MіcroCAP, SіgmaPlot, Sіmulіnk); · Основні класи програмних засобів комп’ютерної математики (продовження) · системи комп’ютерної алгебри (CAS – Computer Algebra System) (Derіve, Maхіma, MuPad, Reduce); · системи комп’ютерної геометрії (CGS – Computer Geometry System) (DG, Gran-2D, Cabry, SketchPad, Next, WіnGCLC); · системи комп’ютерної математики · (CMS – Computer Mathematіcal System), GeoGebra
Перевагами хмарних сервісів є мобільність, доступність, надійність, висока технологічність. А недоліками вважають потребу у захисті інформації, наявність швидкісного Інтернету, меншу функціональність. Хмарні технології при викладанні математики педагоги використовують рідко. Мало досліджені і актуальні у наш час хмарні технології надають вчителю багато можливостей для створення уроку на відкритому повітрі, безперервного навчання під час карантину або хвороби учня, надавати навчальні послуги для учнів з обмеженими можливостями. Звичайно, щоб провести урок з використанням хмарних технологій необхідні і комп’ютери ( ноутбуки, планшети, смартфони) і Інтернет (Wi-Fi). [4] Нажаль не всі сільські школи нмають доступ к Інтернету, більшості дітей немає мобільних пристроїв навчання, цього немає не тільки в учнів, а і у де яких вчителів. Це ускладнює роботу з хмарними технологіями, але це не означає, що не треба про них мати уявлення. Джерела: 1 Використання хмарних технологій в практиці вчителя математики: © Г. Скрипка © КЗ «КОІППО», 2014 2. https://youtu.be/CXjFqFg7XQ8 4. http://ckmatem.ucoz.ua/load/vikoristannja_khmarnikh_tekhnologij_pri_vikladanni_matematiki/1-1-0-12 5. https://drive.google.com/file/d/0BwpgUg-h-WRjcXdsUDI1NExQSXM/edit | |
Переглядів: 343 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |